autor: Tomek Miłowicki

Współcześni konsumenci, podczas zakupów internetowych, sięgają coraz częściej po różnego rodzaju promocje w postaci kodów rabatowych. Kody rabatowe to specjalna zniżka oferowana przez e-sklepy w trakcie trwania promocji. Wykorzystanie kodów zniżkowych zmniejsza cenę pierwotną nawet o kilkadziesiąt złotych. Obecnie jest wiele stron, które oferują różne promocje na zakupy w największych, światowych firmach takich jak Zalando, Media Ekspert, Notino czy eobuwie. Niestety wiele ofert promocyjnych zawiera już przestarzałe kody, które wprowadzają konsumentów w błąd. Pytanie nasuwa się zatem samo: Skąd brać aktualne kody rabatowe i jak z nich korzystać?

Czym są strony z kodami rabatowym?

Strony z kuponami rabatowymi udostępniają wszelkie rabaty i promocje, których dostępność (poza internetem) jest znacznie ograniczona. Mają one na celu generowanie ruchu, by jak największa liczba osób mogła skorzystać ze oferowanych zniżek. Co więcej, strony te udostępniają promocje zupełnie za darmo. W cyberprzestrzeni jest wiele stron z kodami rabatowymi, lecz te unikatowe znajdziemy najczęściej na prywatnych kanałach blogerów.

Jak korzystać z kodów rabatowych?

Działanie kodów jest bardzo proste. By skorzystać z kuponu należy go skopiować a następnie wkleić w odpowiednie miejsce w podsumowaniu zamówienia. Często firmy same zachęcają do zniżki poprzez zapisanie się na Newslettera, po wypełnieniu którego klient dostaje możliwość zakupu towaru po niższej cenie.

W trakcie robienia zakupów online warto również zwrócić uwagę na wszelkie promocje. W ich przypadku należy jedynie przejść na daną stronę, by skorzystać z szerokiego promocyjnego asortymentu jak kupony rabatowe. Tak jest chociażby z promocjami w Biedronce, Lidlu czy w sieci Carrefour.


Warto wcześniej przeczytać na co konkretnie jest dana zniżka. Dzięki temu klient uniknie rozczarowania, w momencie, gdy okaże się że promocja nie obejmuje wybranego przez niego produktu. Wszystkie warunki promocji powinny znajdować się na kuponie

Strony z rabatami – jak zarabiają?

Strony z rabatami zarabiają w modelu prowizyjnym. Od wartości zamówienia pobierana jest prowizja w wysokości około 1,5%. W zależności od kwoty finalnej koszyka prowizja może być oczywiście większa. Mimo, iż podana wartość wydaje się niska, to dzięki zastosowaniu efektu skali, poszczególne serwisy są wstanie na tym zarabiać.

Serwisy publikujące kupony rabatowe, otrzymują wynagrodzenie od sklepów internetowych za każda dokonaną transakcję.

Nie pobierają oni wynagrodzenia za kliknięcia, ale dzięki temu mogą za darmo udostępniać klientom propozycje zniżek. Kupony dostarczane są zazwyczaj niebezpośrednio przez markę, a najczęściej przez firmy afiliacyjne, które z każdego wykorzystanego kuponu również
dostają prowizję dla siebie.

Korzyści ze sprzedaży

Pozytywne strony sprzedaży kodów rabatowych:
Po pierwsze: informacja o produkcie ma łatwiejszy dostęp do szerokiej grupy konsumentów, nawet tych, którzy nigdy wcześniej nie słyszeli o danym sklepie.
Drugie: sprzedaż online wspiera sklepy ze sprzedażą sezonową – nie są one uzależnione od czynników zewnętrznych.
Po trzecie: sprzedaż z pomocą zniżek przyspiesza sprzedaż starszych produktów, dzięki czemu szybciej pojawiają nowe produkty.

Kod rabatowy nie działa? Zobacz, na co zwrócić uwagę

Obecnie istnieje bardzo dużo stron z kuponami rabatowymi, lecz nie wszystkie działają. Skąd ten problem?
Ma na to wpływ kilka czynników:
• Przede wszystkim wiele stron to pozostałości po jakiejś niezrealizowanej idei, która nastawiała się głównie na zarobek a nie na rozwój. Przez to w przestrzeni internetowej znajdziemy strony, które zawierają wiele przestarzałych i niezaktualizowanych ofert rabatowych. W tym przypadku zawiniły złe rozwiązania techniczne. Wystarczyło stworzyć algorytm, który codziennie aktualizowałby całą stronę, usuwając z niej nie ważne już kupony rabatowe i promocje.
Kody rabatowe mogą nie obejmować kolekcji, którą klient chce kupić. Z taką sytuacją konsument zderzy się wielu sklepach, jakim jest na przykład perfumeria Sephora, w której kody rabatowe nie łączą się z przecenami oraz nie obejmują produktów wybranych marek.
• Kupon może nie łączyć się z akcjami promocyjnymi.

Kody rabatowe w Codigos.pl – czym się wyróżniamy?

Stronę codigos.pl wyróżnia przejrzysta oferta kodów rabatowych, które zostały uporządkowane tak, by nie przytłaczać mnogością. Dzięki alfabetycznemu skatalogowaniu kodów w zakładce „sklepy” poszukiwanie ich jest o wiele łatwiejsze, przyjemniejsze i szybsze.

Stworzyliśmy podział kodów rabatowych ze względu na sklepy, byś szybciej i łatwiej mógł/a odnaleźć odpowiedni rabat na interesujące cię zakupy.

Codigos.pl – oferty zniżek i promocji dostępne w zakładce „Sklepy”

Zapraszamy do przejrzenia kodów rabatowych na zakupy do największych światowych firm tj. Zalando, Reserved, Zara czy Guess. Jeżeli trafiłeś/aś tu, bo twoim celem jest zakup biżuterii z 20% zniżką to przejrzyj kupony do takich sklepów jak ZU, Zwegrodzki, czy Pandora. Nie ograniczamy się. W zakładce „Sklepy” odnajdziesz również kody do firm beauty,: Sephora, Hebe; meblarskich: Ikea, Take me home; papierniczych: papierowo.pl i wiele, wiele innych.

Nasz team dokłada wszelkich starań, by strona codigos.pl była regularnie aktualizowana, dzięki czemu każdy klient o każdej porze może skorzystać z dostępnych kodów rabatowych.

Schemat działania tego serwisu znacznie różni się od innych. Codigos.pl to strona nastawiona przede wszystkim na rozwój: pozyskiwanie klientów i poszerzanie oferty. Skupiamy się głównie na potrzebach naszych konsumentów. Wszelkie promocje i zniżki możesz odnaleźć za pomocą naszej inteligentnej wyszukiwarki. Komfort wyszukiwania zaoszczędzi ci mnóstwo czasu. Wszystko zostało stworzone z myślą o tobie i twoich potrzebach.

PRZYPISY:

  1. Kod rabatowy nie działa? Zobacz, na co zwrócić uwagę, www.tanio.co
  2. Boniecki. J, Co to są kody i kupony rabatowe?, www.kontostudenta.pl
  3. Jaroszek. T, Jak korzystać z kodów i bonów rabatowych?, www.kapitalni.org
  4. Dudek. E, sposób na pobudzanie sprzedaży, www.webepartners.pl

Pierwszy połóż łapę na najnowszych promocjach!

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera

Błąd. Proszę spróbuj ponownie.

Przeczytałem i akceptuje politykę prywatności