autor: Paweł Prus

Młode osoby doskonale radzą sobie ze smartfonami. Dużo trudniej ta umiejętność przychodzi osobom starszym. Najczęściej korzystają one jeszcze ze starszych modeli telefonów komórkowych sprzed kilku lat. Podobnie jest z kodami rabatowymi. Młode osoby korzystają z nich dużo częściej kupując jedzenie, kosmetyki, ubrania, buty lub inne produkty. Z jednej strony szukają oszczędności a z drugiej są przyzwyczajone do tego, że sporo rzeczy można kupić dzięki kodom rabatowym, promocjom i wyprzedażom dużo taniej.

Kody rabatowe i promocje dla seniorów

Starsze osoby rzadziej korzystają z takich możliwości. Często nie wiedzą gdzie szukać kodów rabatowych i zniżek. Sporo osób nie korzysta z aplikacji mobilnych i nie ma konta w sklepie internetowym. Najczęściej kupują w sklepach stacjonarnych po regularnych cenach. Różne formy zachęty jakie kierują sklepy do swoich klientów do nich nie docierają. Dlatego sklepy myśląc o starszych osobach szukają różnych możliwości dotarcia także do nich. Z czasem sytuacja z pewnością będzie się zmieniać, ponieważ dzisiejsze pokolenie 50-latków doskonale radzi sobie ze smartfonami i aplikacjami mobilnymi. Wielu z nich już teraz korzysta z promocji i kodów rabatowych oferowanych przez sklepy. Raz przyzwyczajeni do tańszego kupowania z pewnością łatwo z takiej możliwości nie zrezygnują.

Programy lojalnościowe, wyprzedaże i kody rabatowe

Niektóre osoby szukają promocji i kodów rabatowych w różnych sklepach i ostatecznie decydują się na zakupy w miejscu, które oferuje największe zniżki. Młode osoby przyzwyczajone do kodów rabatowych z pewnością będą chciały z nich korzystać w przyszłości. Już nie tylko będą chciały kupować ze zniżkami jedzenie i odzież ale także inne produkty. Z pewnością akcesoria dla niemowląt, perfumy z wyższej półki, meble czy dobrej jakości kosmetyki. Należy spodziewać się, że z czasem coraz więcej sklepów będzie musiało wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Sklepy, które nie zastosują kodów rabatowych i promocji z czasem będą omijane. Stracą ostatecznie obecnych klientów i nie pozyskają nowych. Dlatego już dziś sklepy powinny opracować strategie marketingowe na najbliższe lata, które uwzględniają różne sposoby pozyskiwania i utrzymania klientów, którzy korzystają z kodów rabatowych i wyprzedaży.

Pierwszy połóż łapę na najnowszych promocjach!

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera

Błąd. Proszę spróbuj ponownie.

Przeczytałem i akceptuje politykę prywatności